Monday, July 12, 2010

Uitm Di Hatiku... PART 2... =)

heheheh...hola!!!jumpa gik dh balit... hehe.. nk cta life yg seterusnya..after hari pendaftaran...hu3..Minggu Mesra Siswa@MMS..hehhe... mms 3 hari...tp rasa mcm seminggu..terseksa yg amat sgt...hehe.. mms bermula mlm ya jwak..addduhhhh!!! x best lgsg.. mlm first dh knk marah..knk marah bersebab...hehe...kakak2 n abg2 PM..garang2 aih..kesian mekwang..n aku lah antara manusia yg nangis..hahaha..bukn apa..dajnya marah..ada gik nyelit hal org umah..aduh..dh tm ya rindu seh ngn org umah..hmm..x seronok...tm mekwang knk marah ya..mekwang di suruh tunduk!!!! haaa...sakit tengkuk weii....ingat gik word kak pm ya.. "saya ckap tunduk.tunduk lah!! tunduk lagi!!! lagi" sa nk patah tengkuk..n nasihat kak PM mlm 1st MMS ya..xkan dilupak eh... "ingat ap tujuan kamu dtg kesini.. jgn pernah lupa mak ayah kamu..bls jasa mak ayah kamu..jgn lupa diri.. mak ayah hanta kamu dgn penuh tangisan...xnak melepaskan kamu pergi jaoh..kesian mak ayah kamu" aduh...hmm...p lupak la nama kakak yg pdh ya..yg pasti kakak ya mmg garang sungguh...haaaa...n tm ya ada abg pm hansem..satu kos mekwang..hehe..abg daniel...abg salihin pun ad tm ya..kih3...ingat aih nama...pa ntam daknya hensem..hahaha..oppss!!! hehe..aku teruskn cerita... mlm 1st ya berlalu agak sakit..mekwang tdo aher sgt...den..bgn..awal sgt..jam 4lbh bgn dah..aduh...liat sa mata aih...bgn pagi ya..mekwang muslim..g surau Uitm..solat pagi..subuh...bergumpol..haaa...seronok..tm ya rasa selesa coz..tm ya dh dpt asa yg tujuan dtg makin cerah..hehe...bah2...aku cta kisah utk hari last mms..nak tauk?? aku jatuh sakit..haha..coz tm makan aku x terjaga..hu3..teruk aku gastrik oi...smpey aku x pat join xtvt terakhir mlm MMS..""opppsss terang bulannn" haaa...rugi aku...hu3... n paling seronok b4 majlis penutupan...da cgek xtvt..treasure hunt..ya yg seronok kit..mekwang duduk campo2 koz..hehe..dlm ya mekwang plu selesaikan tugas2..best...seronok dpt kenal kwn kos laen..hehe..n last part is..majlis penutupan..aku lah manusia paling hepy sekali..hahah..panya x...beban dah lepas..aku juz smgt nak masuk kelas jak bah..kah3...xda len..hu3...bah2..chau lok...lak da masa smbg gik..p bukan dgn kisah2 dktok..p kisah2 persahabatan..cinta..tm aku d uitm...hahahha... salam..

No comments: