Saturday, July 10, 2010

Setelah sekian lama............


setelah sekian lama..baru now aku updated kan agik blog aku..hehhe...klu sebelm tok..blog aku..cuma xtif waktu zaman u...tp skerang tidak lagi...heheh..aku akan slalu mengaktifkan blog aku..kepada suma kwn2 aku..haaa...aku xkn senyap jak gik dah..now aku muncul kembali..aku kan asah balit bakat manulis aku..hahaha...cop2....sebelum aku bergerak..haaa...aku nk ngepost skiti bnda tok...



DIAM...BUKAN BERERTI AKU MENGHILANG..

MENGHILANG...BUKAN BERERTI AKU TIDAK MENJENGAH...

DIAM...BUKAN BERERTI AKU BERPUTUS ASA...

BERPUTUS ASA..BUKAN JALAN HIDUP AKU...

SEDIH????

AKU TAHU ITU CUMA SEKETIKA...

SEDIH YANG DULU DATANG..

KINI...

DIGANTI DENGAN KEBAHAGIAAN..

YANG AKU HARAP AKAN KEKAL SELAMANYA..

WALAUPUN AKU TAHU..

PERIT HAKIKAT KEHIDPAN YANG PERLU AKU TEMPUH....


HEHEHE....


No comments: