Sunday, July 11, 2010

Sakit datang lagi....


sakit?????
dtg lagi...
aduh... nak di jadikan cerita...sebelum tok pun da skit dh..pikirkan sakit tm ya tek..aku dh nk kenak..duhal blom jwak...p ritok...sakit..Tuhan jak yg tauk..lgsg x pat nk gerak g cney2.. bgun subuh..elok jak..pas subuh..aku duduk lua umah..mcm biasa..muhasabah diri..dh cukup sa masa..aku masuk.. n..aku bt tugas aku tiap ari la...ngemas umah..tgh2 ngemas umah ya lah..aduh2..sakit ya dtg..hmm..smpy now..masih agik..Tuhan jak tauk...tok lah masalah aku klu dah PERIOD..haaa...slalu jwak aku g bc o crik info sal sakit tok..p suma sm jak cr ngubat nya.. x seronok..p xpa..ilex jak..sakit kan penghapus dosa...so...sabar..hehe..tp yg x seronok nya..esok..dah period tm keja tok..aduh...kurang selesa lah aku..aku tkt cgek jak..tm period tok lah aku cepat meletoooppppppppp!!! hmmm..hope org sekeliling aku...xda yg polah hal...hu3...hmmm..dah plan aku nk g men badminton ptg tok..cancel...ntam sakit..x seronok..xpa..aku kn xtif..hehe..xda ku kesah..mun mampu..haaaaaaaaaaaa...siap...aku mmg akn g men jwak badminton..haha..ADA AKU KESAH??haaa...

No comments: